Перейти до основного вмісту

роман "Циндао–Відень–Київ"

 

Зробити попереднє замовлення 

Анотація

"Циндао–Відень–Київ" – роман кінорежисера Івана Канівця, що присвятив свою творчість висвітленню Української революції 1917–1921 років. Літо 1914 року. Юний львів’янин Олександр – гість на розкішній яхті, що здійснює навколосвітню подорож. В одному з її пунктів – Циндао, німецькій колонії в Китаї, куточку раю на землі – безтурботних мандрівників заскочує світова війна. У вихорі "великої історії", що підхоплює Олександра, він має визначитись, ким є – лояльним громадянином імперії чи українцем. Має зрозуміти, як і для чого жити, коли навколо руйнується старий світ. Має відшукати дівчину з минулого, котра приходить до нього у снах, щоб зрозуміти, хто є його справжнім коханням.

Про видання

Видавництво: Марка Мельника

Рік видання: 2021

Кількість сторінок: 584

Переглянути фрагмент тексту

Про автора

Іван Канівець, народився у Києві у 1978 р. Здобув диплом магістра на кафедрі телекомунікацій факультету авіаційно-космічних систем НТУУ "КПІ", проте бажання займатися творчістю перемогло, тому далі виборов режисерські дипломи КНУКіМ та КНУТКіТ ім. І. К. Карпенка-Карого. Через захоплення історією, з початку сторіччя працював над документальними фільмами про минуле України. З 2009 р. висвітлює в кіно боротьбу українців за волю в перші десятиріччя ХХ ст. 

Автор сценаріїв та режисер документальних фільмів: 

"Тризуб Нептуна" (2010), про підняття українських прапорів Чорноморським флотом у Севастополі у 1918 р.; 

"Українська революція за спогадами Всеволода Петріва" (2012–2015), про полк ім. Костя Гордієнка, одну із найлегендарніших частин українського війська 1917–1918 рр.; 

"Генерація волі" (у виробництві) — перший український історичний документальний 3D-фільм про події 1917–1918 рр. 

Автор наукових і науково-популярних статей з кінознавства, сценаріїв документальних та ігрових фільмів про українську історію, історичних оповідань. Неодноразовий призер конкурсів історичного оповідання "ProМинуле". Викладач КНУТКіТ ім. І. К. Карпенка-Карого, автор посібника "Варіативне кіно: режисура екранних творів з сюжетами, що змінюються". Голова журі міжнародного фестивалю історичного кіно "Поза часом". Разом із дружиною веде блог про кіно "Кіновізія".

Дописи про роман

Card image cap

Тріб'ют хорватському народові

Під час роботи над художніми творами мені цікаво повертати широкій аудиторії прикметних українських дійових осіб, незаслужено забутих історією...


Card image cap

Ми стали ще на крок ближче до публікації роману "Циндао–Відень–Київ"!

Вчора завершена робота над ілюстраціями для першого видання...

Card image cap

В пошуках загубленого авіапарку

Історія Української революції та її збройних сил, на жаль, досі недостатньо досліджена...

Card image cap

Шевченко, календар, обітниця

Для мене особисто, як і для багатьох українців, вже давно стало доброю традицією, що незабаром після початку календарної весни...

Card image cap

Українці, море... і "Кайзерін Елізабет"

Хочеш побачити світ? Приєднуйся до військово-морських сил!..

Card image cap

Далекосхідний Гібралтар кайзера

У кінці ХІХ сторіччя європейські країни були зацікавлені у встановленні економічного панування над Китаєм...

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Помилки ціною кіна

Про те, як 6-дюймова гармата руйнує репутацію адмірала. Багато говорять про те, що треба мити руки перед їжею, дивитися на світлофор перш ніж переходити дорогу, та трошки розумітись на історії, якщо плануєш знімати історичне кіно. Як правило, говорять марно. Тому сьогодні я опишу дуже показовий приклад того, як нерозуміння кінематографістами деталей створеної ними ж сцени призводить до… самі побачите чого.

Повість про Машеньку

  Не знаю, чи це ознака того, що наш блог вже сходить на пси, але ми вирішили зробити крок до мейнстріму. Ну, майже. Бо котиків не буде. Буде Машенька, тому що чоловік рішуче сказав мені: «Пиши не про туринського коня, а про білогородську мишу».

Історія України у фото і кіно: 3D-формат

У сучасному кінопрокаті важливою ознакою високоякісного технологічного кінофільму є наявність 3D-версії. Сьогоднішній 3D-формат не є по-справжньому тривимірним. Він складається із двох окремих зображень, для правого і для лівого ока. Залежно від того, як обладнаний кінотеатр, ці зображення демонструються за допомогою або кольорового анагліфу (тоді фільм треба переглядати в червоно-синіх окулярах), або різних методів поляризації (ще один тип окулярів), або інших методів.