Перейти до основного вмісту

Ми стали ще на крок ближче до публікації роману «Циндао-Відень-Київ»!

Ми стали ще на крок ближче до публікації роману «Циндао-Відень-Київ»!

Незабаром маємо побачити макет для друку.

Вчора завершена робота над ілюстраціями для першого видання. Ось так, наприклад, виглядає основний портрет головного героя фільму:


 

Окрім його пригод, у книзі ви зможете почитати про маловідомі, але цікаві історичні факти, зокрема:

Під час захисту Києві від армії Муравйова у 1918 році активно діяла українська авіація. Її літаки обстрілювали та бомбили ворожі війська. Потрапивши в Київ, росіяни хотіли помститися українським літунам - але ті вже були далеко.


 

Взимку 1917-1918 років у Києві існувала українізована частина «самокатчиків». Це були вояки, які на полі бою мали діяти як піхота, але для швидкого пересування поза межами поля бою використовували… велосипеди. Швидкість їх руху по дорозі досягала 12-15 км/год. Наприкінці війни в частинах з’явилися скоростріли на мотоциклах.


 

Серед  російської гвардії завжди був значний відсоток українських солдатів. Після захоплення в Петрограді влади большевиками вони, як у складі «українізованих» частин, так і одноосібно, були відправлені в Київ. Тут ці солдати на словах підтримували прагнення України до свободи, але насправді мали відіграти в українському війську роль п’ятої колони при підході большевиків. Воювати за Україну більшість з них не стала, проте ризикувати життям заради загарбників вони також не хотіли.

Вояки сформованого у Петрограді полку імені Шевченка

 

І, звісно, багато іншого …

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Генерація волі. Реконструкція образу молодого мічмана Якима Христича

  Неочікувані проблеми – річ звична при роботі над фільмом. Зіткнулася з нею і знімальна група першого короткометражного доповнення до проекту «Генерація волі» під робочою назвою «29 квітня». 

Історія України у фото і кіно: 3D-формат

У сучасному кінопрокаті важливою ознакою високоякісного технологічного кінофільму є наявність 3D-версії. Сьогоднішній 3D-формат не є по-справжньому тривимірним. Він складається із двох окремих зображень, для правого і для лівого ока. Залежно від того, як обладнаний кінотеатр, ці зображення демонструються за допомогою або кольорового анагліфу (тоді фільм треба переглядати в червоно-синіх окулярах), або різних методів поляризації (ще один тип окулярів), або інших методів.

«Совість» Володимира Денисенка: нестандартний радянський фільм про «Велику Вітчизняну війну»

  Володимир Денисенко, учень Олександра Довженка, постать напрочуд цікава. У 1949 р. його, одного з найкращих студентів Київського інституту театрального мистецтва ім. І. Карпенка-Карого, було заарештовано нібито за зв'язок з молодіжною антирадянською націоналістичною організацією і за «антирадянські націоналістичні вірші». Вироком було заслання, з якого юнак повернувся лише за чотири роки, після смерті Сталіна. Згодом він домігся повної реабілітації, закриття справи за відсутністю доказів, проте тавро колишнього політв’язня, «буржуазного націоналіста» так і лишилося: як «неблагонадійний», Денисенко лишався під наглядом КДБ, був невиїзним (наприклад, коли його фільм «Роман і Франческа» відправляли на Венеційський кінофестиваль, самого постановника зняли буквально з трапа літака).                 Володимир Денисенко. Джерело:  http://www.ukrkino.com.ua/about/spilkanews/?id=4035 Війна була важливою для Володимира Денисенка темою. І не ди...