Перейти до основного вмісту

3D-фото Першої світової війни 2

Ми розпочинали блог із допису «Історія України у фото і кіно: 3D-формат».
Згодом показали переведені нами в анагліф справжні 3D-фото Першої світової війни.
Сьогодні продовжуємо цю серію.
Для перегляду необхідні червоно-сині окуляри.


 

На першому фото, датованому 1918 роком, бачимо штаб третьої американської піхотної дивізії у Франції. Зверніть увагу на діагональні смуги нижче погона у сидячого. Це емблема дивізії. Вона розпочала свою участь у війні на позиціях уздовж Марни, місця вирішальної битви 1914 року. За захист підступів до Парижу під час німецького наступу отримала назву «Скеля Марни». Її частини зупиняли останній німецький наступ у цій війні.


На другому фото – французи, що оглядають захоплений німецький літак. Пошкоджені літаки в ті часи часто змушені були робити аварійні посадки на територіях, зайнятих ворогом. В результаті з’являлися подібні трофеї.


Трете фото, згідно з записами, зроблене на кладовищі в Петрограді у 1919 році. Що тут сказати? Важко повірити, що дівчина ліворуч могла так виглядати у Петрограді в 1919 році. 


Можливо, це фото зроблене раніше, або ж це не Петроград… З іншого боку, не виключено, що ми чогось не знаємо. Фото та хроніка, котрі можна точно датувати, інколи показують нам геть неочікувані речі. 


Наприклад, на цьому фото (не 3D) ліворуч – вояк білої російської армії на Думській площі у Києві (тепер Майдан Незалежності) у 1919 році. Де ви бачили таких білих? А «гаспода офіцери» там ще оригінальніші... Але про це – наступним разом.
 

Маємо ще багато цікавого вінтажного 3D, тож слідкуйте за нашим блогом!

Тут попередні матеріали по темі:
 

Історія України у фото і кіно: 3D-формат


Справжні 3D-фото Першої світової війни

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Генерація волі. Реконструкція образу молодого мічмана Якима Христича

  Неочікувані проблеми – річ звична при роботі над фільмом. Зіткнулася з нею і знімальна група першого короткометражного доповнення до проекту «Генерація волі» під робочою назвою «29 квітня». 

Історія України у фото і кіно: 3D-формат

У сучасному кінопрокаті важливою ознакою високоякісного технологічного кінофільму є наявність 3D-версії. Сьогоднішній 3D-формат не є по-справжньому тривимірним. Він складається із двох окремих зображень, для правого і для лівого ока. Залежно від того, як обладнаний кінотеатр, ці зображення демонструються за допомогою або кольорового анагліфу (тоді фільм треба переглядати в червоно-синіх окулярах), або різних методів поляризації (ще один тип окулярів), або інших методів.

«Совість» Володимира Денисенка: нестандартний радянський фільм про «Велику Вітчизняну війну»

  Володимир Денисенко, учень Олександра Довженка, постать напрочуд цікава. У 1949 р. його, одного з найкращих студентів Київського інституту театрального мистецтва ім. І. Карпенка-Карого, було заарештовано нібито за зв'язок з молодіжною антирадянською націоналістичною організацією і за «антирадянські націоналістичні вірші». Вироком було заслання, з якого юнак повернувся лише за чотири роки, після смерті Сталіна. Згодом він домігся повної реабілітації, закриття справи за відсутністю доказів, проте тавро колишнього політв’язня, «буржуазного націоналіста» так і лишилося: як «неблагонадійний», Денисенко лишався під наглядом КДБ, був невиїзним (наприклад, коли його фільм «Роман і Франческа» відправляли на Венеційський кінофестиваль, самого постановника зняли буквально з трапа літака).                 Володимир Денисенко. Джерело:  http://www.ukrkino.com.ua/about/spilkanews/?id=4035 Війна була важливою для Володимира Денисенка темою. І не ди...